Renault Trucks a organizat finala națională #OptifuelChallenge2017

Joi, 6 iulie, s-a desfășurat la Brașov etapa finală din România a Renault Trucks Optifuel Challenge 2017. 30 de concurenți s-au întrecut pentru a demonstra că sunt cei mai buni.

Marele premiu pentru cel mai bun eco șofer în finala națională #OptifuelChallenge2017 i-a revenit lui Adrian Ţintea de la Ţintar Spedition.
Octombrie 2017: finala internațională
Cei mai economici șoferi din fiecare dintre cele 31 de țări participante la competiție se vor confrunta în cadrul marii finale internaționale din octombrie 2017. Finala va fi divizată în două părți: întâi, participanții vor răspunde la un chestionar care le va testa cunoștințele din domeniul conducerii economice, urmat de un test de conducere, pe șosea, la volanul unui camion Renault Trucks T Optifuel, care va dura aproximativ 40 de minute. Câștigător va fi desemnat șoferul care consumă cel mai puțin, fără a sacrifica viteza comercială.
Lista celor 31 de țări participante:
Algeria, Austria, Belgia, Bulgaria, Chile, Croația, Elveția, Estonia, Franța, Finlanda, Germania, Israel, Italia, Letonia, Lituania, Luxemburg, Marea Britanie, Maroc, Norvegia, Olanda, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania, Tunisia, Ucraina și Ungaria.
În România, etapele regionale s-au desfășurat din aprilie până în iunie 2017, consecutiv, la centrele service Renault Trucks din următoarele oraşe: Cluj, Oradea, Bucuresti, Bacău/Iaşi, Buzău, Piteşti, Timişoara, Constanţa, iar cei mai economici șoferi vor fi selectați prin intermediul aplicației Optifleet.
Șoferii participanți au fost evaluați și ierarhizați în funcție de rezultatele de consum de combustibil şi de timpul parcurs. Instrumentul Optifleet evaluează aptitudinile individuale de conducere și modul de utilizare a camionului, pe baza unui algoritm elaborat datorită experienței de peste 20 de ani a Renault Trucks în ceea ce privește conducerea economică. Acest sistem măsoară eficiența conducerii pe baza a trei criterii principale:
– Anticiparea (utilizarea inerției vehiculului și a pedalei de frână)
– Folosirea corectă a vehiculului (timp petrecut în zona eficientă)
– Timp petrecut la relanti

Related posts