Noi game BERLINGO, JUMPY și JUMPER – CITROËN anunță o nouă eră pentru gama sa de vehicule comerciale

Prin reînnoirea simultană a modelelor Berlingo Van, Jumpy și Jumper, Citroën intenționează să își consolideze și mai mult poziția solidă deținută pe piață. Noua gamă, la fel de amplă și variată ca întotdeauna, este mai mult decât oricând orientată spre îndeplinirea necesităților din ce în ce mai mari ale profesioniștilor în materie de mobilitate sustenabilă, cu o gamă 100% electrică mai puternică și mai eficientă.

Citroën a fost întotdeauna partenerul cotidian al profesioniștilor. De la furgoneta 2CV la Berlingo Van și iconicul Type H Marca s-a angajat întotdeauna să încalce convențiile, să asigure o mobilitate accesibilă pentru toate companiile, să răspundă tuturor cerințelor acestora și să contribuie la dezvoltarea afacerilor lor.

Indiferent dacă ești un comerciant individual, un IMM sau o multinațională, Citroën are soluțiile și expertiza necesară ca să răspundă cerințelor tale. Marca dispune acum de cea mai extinsă și variată gamă de vehicule comerciale ușoare de pe piață. Citroën oferă o gamă de volume, de la 3,9 m³ ai modelului Berlingo la 17 m³ ai modelului Jumper, și o gamă de motoare: cu combustie internă, electrice și chiar cu hidrogen.

O gamă extinsă și variată care reflectă valorile Citroën: confort excepțional și design ingenios care valorifică la maximum fiecare centimetru cub util.

Prin intermediul acestei game performante, Citroën a construit o legătură strânsă și plină de încredere cu clienții săi profesioniști, susținută de o rețea de experți dedicată vehiculelor comerciale ușoare în Europa. Citroën este un jucător important în domeniul vehiculelor comerciale ușoare, cu o cotă de 8,3% din această piață localizată în Uniunea Europeană, începând cu 2022. Berlingo Van, Jumpy și Jumper reprezintă 30% din vânzările totale ale Mărcii.

  1. NOUL CITROËN BERLINGO VAN

Un punct de referință pe piața vehiculelor comerciale, Berlingo Van adoptă noua semnătură Citroën. Confortul la volan a fost optimizat, în timp ce autonomia cu emisii zero a lui ë-Berlingo Van a fost mărită cu 20%, ajungând la 330 km (ciclu mixt WLTP în curs de certificare).

Încă de la apariția furgonetei 2CV, Citroën a fost un jucător important pe această piață competitivă majoră. Cele trei generații succesive de Berlingo Van au continuat să evolueze pentru a răspunde cerințelor profesioniștilor. Noul Berlingo Van a atins o nouă etapă importantă.

DESIGN EXTERIOR ȘI INTERIOR REÎNNOIT

În ceea ce privește linia stilistică a exteriorului, noul Berlingo Van prezintă cel mai recent design al Mărcii, cu o parte frontală mai înaltă, care a fost complet reproiectată – de la grila radiatorului la bara de protecție și faruri. Rezultatul este că alura lui Berlingo Van are mai mult caracter, accentuând dinamismul și robustețea sa. Pe lateral, modificările stilistice se concentrează în principal asupra roților, care au primit un alt design. Este disponibilă o nouă culoare de caroserie: Kiama blue.

Compartimentul pentru pasageri a fost reproiectat, iar acum dispune de o nouă planșă de bord mai ergonomică. Calitatea finisajelor a fost, de asemenea, îmbunătățită. Planșa bord integrează acum un nou ecran tactil de înaltă definiție de 10“ (vezi mai jos). Volanul este, de asemenea nou, și dispune de butoane pentru controlul vitezei de croazieră și pentru sistemul audio. La versiunea electrică, în spatele volanului au fost adăugate padele pentru gestionarea recuperării energiei, în funcție de nivelul curent de încărcare.

NOILE SCAUNE CITROËN ADVANCED COMFORT

Fie că este vorba de un autoturism sau de un vehicul comercial, confortul este o prioritate pentru Citroën. Noul Berlingo Van este compatibil cu noile scaune Citroën Advanced Comfort®, care vor fi apreciate de toți profesioniștii care petrec zilnic ore întregi în vehiculul lor. Exclusiv pentru Citroën, scaunele Advanced Comfort® din noul Berlingo Van se bazează pe o arhitectură elaborată, includ suporturi laterale speciale și sunt învelite în spumă și țesătură de înaltă calitate.

UN HABITACLU DIGITALIZAT CARE FACE ACTIVITATEA ZILNICĂ MAI UȘOARĂ

Confortul utilizatorului este esențial pentru performanțe profesionale optime. Prin urmare, noul Berlingo Van trece la un nivel superior, oferind utilizatorilor cele mai noi tehnologii pentru facilitarea activităților cotidiene. În privința sistemului de infotainment, totul s-a schimbat:

  • Vehiculele din categoria entry-level beneficiază de My Citroën Play, cu stație smartphone, o stație de andocare integrată pentru smartphone. Accesibilă și ingenioasă, această soluție este în pas cu vremurile. Șoferii își pot conecta smartphone-ul la mașină, pot asculta muzică sau efectua apeluri prin intermediul sistemului audio și pot utiliza aplicația de navigație de pe smartphone-ul lor. Pentru îmbunătățirea siguranței șoferului, sistemul poate fi controlat de la volan sau prin intermediul recunoașterii vocale a smartphone-ului. Este o extindere cu drepturi depline a smartphone-ului pentru șoferi.
  • Noul Berlingo Van poate integra două niveluri de ecrane de 10″ în centrul noului său panou de bord. Un ecran tactil pentru controlul noilor sisteme multimedia Citroën:
    • Noul sistem de infotainment My Citroën Play, combinat cu un ecran standard de 10″, poate fi utilizat pentru recepționarea radio și include o funcție de replicare wireless a smartphone-ului, compatibilă cu Apple CarPlay și Android Auto. Conceput ergonomic, acesta afișează și camera video pentru marșarier echipată pe vehicul.
    • Noul sistem My Citroën Drive Plus, combinat cu un ecran de înaltă definiție de 10″…. Disponibil cu navigație 3D conectată, este extrem de ușor de utilizat. Inspirat de widgeturile smartphone-urilor, îl poți utiliza pentru gestionarea diferitelor funcții media. Ecranul de înaltă definiție poate fi folosit, de asemenea, pentru afișarea imaginilor de la camera video pentru marșarier.  
  • Un încărcător wireless la îndemână pentru smartphone este amplasat pe consola centrală, fiind disponibil ca dotare a pachetului Techno, care include, de asemenea, acces și pornire fără cheie și climatizare automată. Sunt disponibile două mufe USB.

SISTEME NOI DE ASISTARE LA RULARE

Îmbunătățirea confortului înseamnă și reducerea sarcinilor șoferului. Astfel, noul Berlingo a fost echipat cu o serie de sisteme noi pentru asistare la rulare.

  • O versiune îmbunătățită Dynamic Surround Vision afișat direct în oglinda retrovizoare: imagine în spatele tău. Deoarece este adesea dificil să-ți faci o idee precisă despre mediul înconjurător atunci când conduci un vehicul comercial, noul Berlingo Van a fost echipat cu două camere video: una deasupra ușilor din spate și una nouă sub oglinda laterală de pe partea pasagerului. Proiectată direct în oglinda retrovizoare digitală amplă, imaginea îți oferă o vizualizare constantă a părții din spate – la fel ca într-o mașină normală –, în ciuda faptului că suprafața din tablă îți obstrucționează vederea directă. La parcare, imaginea proiectată compensează unghiurile moarte.
  • Ajutoare pentru parcare optimizate. Noul Berlingo Van este acum echipat cu 12 senzori pentru obstacole, distribuiți în partea din față și din spate a vehiculului.
  • Nou pe vehiculul comercial Berlingo, sistemul Highway Driver Assist îmbină controlul adaptiv al vitezei de croazieră cu funcția de oprire și pornire și asistentul pentru menținerea centrului benzii de rulare. Acesta completează gama extinsă de tehnologii pentru confort și siguranță, inclusiv avertizarea pentru atenția șoferului, citirea semnelor rutiere, asistarea pentru menținerea benzii de rulare, frânarea automată în caz de urgență cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, limitator de viteză…

CU O GAMĂ AMPLĂ DE MOTOARE DISPONIBILE, NOUL Ë-BERLINGO ESTE MAI EFICIENT CA NICIODATĂ

Pentru a răspunde cerințelor profesioniștilor, Citroën oferă o gamă amplă de motoare pentru noul Berlingo Van. Printre motoarele cu ardere internă se numără motorul pe benzină PureTech de 110 CP și motoarele diesel BlueHDi de 100 CP și 130 CP. ë-Berlingo păstrează motorul 100% electric, care furnizează 100 kW (136 CP) și un cuplu maxim de 270 Nm, combinat cu o baterie nouă de 50 kWh.

Datorită eforturilor depuse pentru îmbunătățirea eficienței, autonomia fără emisii a noului ë-Berlingo Van este acum un punct de referință în acest segment: poate parcurge până la 330 km (ciclul WLTP Mixt în curs de certificare), cu 20% mai mult decât modelul anterior.  Această distanță poate fi optimizată cu ajutorul noului sistem de frânare regenerativă, care poate fi activat conform celor trei niveluri diferite de regenerare, cu ajutorul padelelor montate pe volan.

Cele trei moduri de conducere familiare sunt în continuare disponibile, în funcție de cerințele de utilizare ale vehiculului: Eco pentru autonomie maximă, Power pentru performanțe maxime și Normal.

Ë-Berlingo Van poate fi echipat opțional cu pompă de căldură pentru menținerea căldurii în habitaclu pe timp de iarnă, fără consumarea bateriei, contribuind astfel la maximizarea autonomiei.

Ë-Berlingo Van are un încărcător încorporat de 7,4 kW și poate fi echipat opțional cu un încărcător trifazat de 11 kW, pentru reîncărcare facilă.

Cu ajutorul unui wallbox de 7,4 kW, bateria poate fi reîncărcată complet în 7,5 ore. Acest timp poate fi redus la 5 ore cu un wallbox de 11 kW. Ë-Berlingo Van este în topul segmentului său în ceea ce privește timpul de reîncărcare accelerată: 30 de minute pentru încărcarea bateriei de la 20% la 80% prin intermediul unei stații publice de încărcare de 100 kW.

GAMĂ VARIATĂ DE MODELE DE CAROSERIE

Noul Berlingo Van păstrează modularitatea și volumul de încărcare care au făcut din predecesorul său un mare succes. Este disponibil cu 2 sau 3 locuri și în două lungimi (M – 4,40 m și XL – 4,75 m) pentru toate tipurile de motorizări. Are o capacitate totală de până la 4,40 m³ și o sarcină utilă de 1 tonă (780 kg pentru versiunea electrică). Bineînțeles, Berlingo Van este disponibil în continuare în versiunea cu cabină extinsă. Spătarul scaunului central poate fi rabatat pentru a fi transformat în masă de scris, iar scaunul lateral poate fi rabatat pentru facilitarea transportului de încărcături lungi.

  • NOUL CITROËN JUMPY

Noul Citroën Jumpy este un punct de referință în ceea ce privește versatilitatea, prin dimensiunile sale compacte, prin dotările de confort și siguranță de neegalat, precum și prin gama de motorizări din ce în ce mai competitivă – de la dieselul BlueHDi la hidrogen. Și mai există ë-Jumpy, care este și mai eficient.

Noul Jumpy, autovehiculul comercial care le face pe toate! Spațios, cu un volum de încărcare de până la 6,6 m³, confortabil în oraș cu dimensiunile sale compacte (are o rază de bracare de 12,4 m și o înălțime de 1,90 m) și pe șosea, cu motorizările sale puternice, este potrivit pentru toate utilizările. Iar noul design îl face și mai atrăgător.

MAI ELEGANT, MAI MODERN

Noul Jumpy are o parte frontală nouă, cu o bară de protecție optimizată pentru design și aerodinamică îmbunătățită, faruri LED noi și o grilă a radiatorului complet nouă, care încorporează noua semnătură a Mărcii. În partea laterală a vehiculului, noile culori ale jantelor completează această estetică revizuită, împreună cu o nouă culoare Titanium Grey.

Noua planșă de bord elegantă are design și ornamente noi, fiind mai practică. Dimensiunea compartimentelor de depozitare existente a fost mărită și au fost adăugate alte compartimente noi, în special în partea superioară, unde suporturile pentru sticle au fost concepute și pentru susținerea unui smartphone. Noul spațiu de depozitare superior poate găzdui tablete. Jumpy reprezintă o adevărată extindere a biroului. Volanul este nou, prevăzut cu mai multe comenzi integrate (asistare pentru conducere, telefon, radio etc.) și poate fi încălzit.

EFICIENȚĂ PRIN CONECTIVITATE

  • Noul Jumpy este prevăzut cu un panou de instrumente complet digital de 10“. În timp ce Jumpy vine cu un panou de bord digital alb-negru ca dotare standard, opțional oferă un ecran color HD de 10″, pe care șoferul poate personaliza modul de afișare a informațiilor esențiale.
  • Ecran central HD mare de 10“ și sistem infotainment de ultimă generație. Noul Jumpy este dotat standard cu un ecran tactil central inovativ de 5“ care controlează funcțiile audio și de telefonie. În funcție de echipare, noul sistem de infotainment My Citroën Play dispune de un ecran tactil HD nou de 10“, amplasat în centrul planșei de bord. Inspirat din ergonomia smartphone-urilor, asigurând utilizare facilă și reacție rapidă, acest ecran tactil poate fi utilizat pentru controlul multimedia, respectiv muzică sau telefon, precum și pentru funcțiile de configurare ale vehiculului. În versiunea sa cea mai avansată, disponibilă opțional, My Citroën Drive Plus, acesta încorporează navigația 3D conectată care îi ghidează pe profesioniști în toate deplasările lor și ține cont în timp real de condițiile din trafic.
  • Ecranul central de 10“ se conectează wireless la Apple CarPlay și Android Auto.
  • Pe consola centrală este amplasat un încărcător wireless pentru smartphone, disponibil în cadrul pachetului Comfort, care include și accesul și pornirea fără cheie, plus controlul automat al climatizării.

ȘI MAI UȘOR DE CONDUS

  • O funcție avansată: Dynamic Surround Vision. Vezi ceea ce nu poate fi văzut. Deoarece este de multe ori dificil să îți faci o idee precisă despre împrejurimi atunci când conduci un vehicul comercial, noul Jumpy a fost echipat cu două camere video: una deasupra ușilor din spate și una sub oglinda laterală de pe partea pasagerului. Ambele sunt conectate la noua oglindă retrovizoare digitală, oferind șoferului o imagine clară a părții din spate și a părții pasagerului, atât în timpul conducerii, cât și la parcare. Pentru și mai mult confort, ecranul central de pe planșa de bord proiectează camera video pentru mersul înapoi (Top Rear Vision), care poate fi vizualizată la 180°.
  • Tehnologie pentru o viață mai ușoară. Nou pe Jumpy, sistemul de asistare la rularea pe autostradă (Highway Driver Assist) combină controlul adaptiv al vitezei de croazieră cu sistemul oprire și pornire și asistarea pentru menținerea benzii de rulare. Acesta completează o gamă de tehnologii pentru confort și siguranță sporite, inclusiv avertizarea atenției șoferului, citirea semnelor rutiere, asistarea pentru menținerea benzii de rulare, frânarea automată de urgență cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, limitator de viteză…
  • Servodirecția este acum electrică (în loc de electro-hidraulică), pentru reducerea efortului și îmbunătățirea manevrabilității.

CEA MAI CUPRINZĂTOARE GAMĂ DE MOTOARE

Diesel, 100% electric și chiar hidrogen: diferitele motorizări care pot fi echipate cu Jumpy răspund necesităților și exigenţelor tuturor profesioniștilor.

Motoarele diesel BlueHDi sunt puternice și eficiente din punct de vedere al consumului de combustibil, fiind disponibile într-o gamă extinsă de puteri: 120 CP și 145 CP în combinație cu o transmisie manuală cu 6 trepte, 180 CP cu transmisie automată cu 8 trepte (disponibil și pe BlueHDi 145). Motorul pe hidrogen cu pilă de combustie oferă mobilitate cu emisii zero și autonomie generoasă de peste 400 km (ciclu mixt WLTP în curs de certificare).

Ë-Jumpy, cu motorul de 100 kW (136 CP), este disponibil în continuare cu două tipuri de baterii. Cu bateria de 50 kWh, acesta oferă o autonomie de 224 km, perfect adaptată, de exemplu, pentru livrările zilnice în centrele orașelor. Ë-Jumpy, cu bateria de 75 kWh, are acum o autonomie de până la 350 km – cu 20 km mai mult decât modelul anterior, garantând versatilitate optimă.

Ë-Jumpy are un încărcător încorporat de 7,4 kW și poate fi echipat opțional cu un încărcător trifazat de 11 kW pentru reîncărcare facilă.

Folosind un wallbox de 7,4 kW, bateria de 50 kWh poate fi reîncărcată complet în 6 ore și 40 de minute. Bateria de 75 kWh poate fi încărcată complet în 11 ore și 20 de minute. La un wallbox de 11 kW, bateria de 50 kWh poate fi reîncărcată complet în 4 ore și 50 de minute. Bateria de 75 kWh poate fi încărcată complet în 7 ore și jumătate. Cu un încărcător rapid de 100 kW, este nevoie de numai 38 sau 45 de minute pentru reîncărcarea bateriei de la 0 la 80%.

VARIANTE DE CAROSERIE PENTRU FIECARE CLIENT

Noul Citroën Jumpy este disponibil în două lungimi, M: 4,98 m și L: 5,33 m. Are un volum util de până la 6,6 m³ și o sarcină utilă de până la 1275 kg, în funcție de versiune.

  • NOUL CITROËN JUMPER

Noul Jumper ajunge la un nivel nou în materie de asistare la rulare, conectivitate și confort, oferind caracteristici unice în segmentul său. Gama sa de motorizări diesel și electrice a fost revizuită în profunzime, garantând profesioniștilor eficiență sporită și costuri de funcționare mult mai reduse.

Noul Jumper este cel mai robust LCV de la Citroën, cu o sarcină utilă de până la 2 tone. Dispune de o serie de echipamente innovative – demne de un vehicul pentru pasageri – care asigură condiții optime de utilizare, în fiecare zi.

DESIGN IMPRESIONANT

Partea frontală a noului Jumper a fost reproiectată pentru accentuarea personalității puternice a modelului, îmbunătățind în același timp caracteristicile sale aerodinamice. Bara de protecție, grila radiatorului (acum în culoarea caroseriei) și oglinzile laterale au fost reproiectate în acest scop. Secțiunea inferioară de culoare neagră a fost ranforsată pentru îmbunătățirea protecției vehiculului în caz de impact. Mai elegante, noile faruri LED sunt, de asemenea, cu 30% mai eficiente decât predecesoarele lor cu halogen. În cele din urmă, luminile spate beneficiază de un nou design.

În compartimentul pasagerilor, planșa de bord a noului Jumper a fost reproiectată pentru ergonomie îmbunătățită și mai multă eleganță, cu un panou de instrumente digital nou și un ecran central de mari dimensiuni (vezi mai jos). Volanul, comenzile transmisiei și ornamentele portierelor au fost, de asemenea, modernizate.

CONFORT OPTIMIZAT PENTRU CONDUS ȘI SIGURANȚĂ

  • Funcțiile de infotainment ale lui Jumper au fost, de asemenea, reproiectate. Pe versiunile de nivel mediu, există un ecran de 5″ care afișează informații despre mediile utilizate (radio, telefon etc.). Sunetul poate fi transmis prin Bluetooth, iar șoferul poate interacționa ușor și în siguranță cu smartphone-ul, folosind recunoașterea vocală. Pe versiunile de top, Jumper are un ecran tactil nou de 10″ care include radio, instrumente de navigație etc. Designul ergonomic inspirat de smartphone-uri permite utilizarea facilă și fluidă datorită widget-urilor care funcționează sub formă de comenzi rapide. Oferă funcție Bluetooth hands-free, replicarea fără fir a ecranului smartphone-ului și navigație 3D.
  • Panou de instrumente opțional de 7“, complet digital, actualizat și mult mai clar. Șoferul poate personaliza afișajul de informații pentru ca acesta să se concentreze pe datele care îi sunt mai utile. Acest ecran poate fi utilizat și pentru vizualizarea informațiilor de navigație de la bord. Ca dotare standard, noul Jumper dispune de un panou de instrumente nou, care combină un afișaj analogic pentru vitezometru și turația motorului, cu indicatoare digitale pentru nivelul de combustibil și temperatura motorului, precum și un ecran TFT de înaltă calitate de 3,5“.
  • Încărcătorul wireless pentru smartphone plasat în centrul noii planșe de bord elimină necesitatea de a conecta și deconecta telefonul ori de câte ori ieși din autovehicul.
  • Oglinda retrovizoare digitală opțională este conectată la camera video din partea posterioară a noului Jumper, oferind vizibilitate perfectă în orice moment.
  • Servodirecția electrică adaptează automat nivelul de asistare la viteza autovehiculului, pentru acuratețe superioară la viteze mari și manevrabilitate sporită în oraș.
  • Frâna de parcare electrică este mai ușor de utilizat decât o frână de mână convențională.
  • Sistemul de „acces și pornire hands-free“ permite șoferului să încuie, să descuie și să pornească autovehiculul, fără să scoată cheia din buzunar. Un avantaj real pentru profesioniștii care fac opriri frecvente în timpul zilei.
  • Radar 360° pentru parcare. Sistemul, care cuprinde 14 sau 16 senzori (în funcție de lungimea autovehiculului) distribuiți în jurul noului Jumper, afișează pe ecranul central distanța până la obstacolele din jur.
  • Noi sisteme de asistare pentru șofer: alertă atenţie șofer, citirea semnelor de circulație, asistare pentru menținerea benzii de rulare, frânare automată de urgență cu detectarea pietonilor și a bicicliștilor, limitator de viteză inteligent.
  • Pachet Drive Assist: primul pas către conducerea fără șofer. Acest pachet de asistare a conducerii combină controlul adaptiv al vitezei de croazieră cu funcția oprire și pornire, asistarea pentru menţinerea centrului benzii de rulare și asistarea în ambuteiaje. La viteze de până la 30 km/h, de exemplu în trafic aglomerat, sistemul poate controla în mod autonom direcția, frânarea și accelerația.

MOTORIZĂRI REPROIECTATE

Mai adaptat ca niciodată pentru toate tipurile de utilizare, noul Jumper vine cu motorizări care îmbină performanța și eficiența.

Noul motor 2,2 diesel este disponibil în trei puteri: 120 CP, 140 CP și 180 CP, combinat cu o transmisie manuală nouă cu 6 trepte. Pentru prima dată, o transmisie automată cu 8 trepte este disponibilă opțional pentru BlueHDi 140 și 180.

Pionier în materie de emisii zero în segmentul său, Jumper va primi un motor nou cu pile de combustie (hidrogen) în a doua jumătate a anului 2024. Pentru a răspunde necesităților profesioniștilor dornici să adopte o mobilitate sustenabilă, reducând în același timp costurile zilnice, ë-Jumper dispune acum de un motor 100% electric complet nou.

Motorul anterior al lui Ë-Jumper, de 90 kW/122 CP, a fost înlocuit de o unitate electrică având o putere de 200 kW/270 CP şi un cuplu mărit semnificativ de la 260 la 400 Nm. În plus, bateriile de 37 și 70 kWh au fost înlocuite de un singur model de 110 kWh, oferind o autonomie WLTP de până la 420 km.

Performanțele și autonomia noului ë-Jumper pot fi optimizate în funcție de condiții, prin intermediul celor 3 moduri de rulare: NORMAL pentru utilizare versatilă (putere limitată la 160 kW), ECO pentru autonomie optimă (putere limitată la 120 kW) sau POWER pentru performanțe maxime (putere totală de 200 kW). În plus, padelele amplasate în spatele volanului activează 4 niveluri de decelerare regenerativă, îmbunătățind confortul la rulare și autonomia.

ë-Jumper este echipat în mod standard cu un încărcător integrat de 11 kW.

Cu un wallbox de 11 kW se poate reîncărca complet în 11 ore și 45 de minute. De asemenea, dacă este folosită o stație de încărcare rapidă de 150 kW, sunt suficiente 55 de minute pentru reîncărcarea bateriei la 80%.

GAMĂ AMPLĂ DE VARIANTE PENTRU CAROSERIE

Noul Citroën Jumper este disponibil într-o gamă extinsă de configurații pentru îndeplinirea tuturor cerințelor profesioniștilor. Cu două ampatamente disponibile (3,45 m și 4,04 m), vehiculele comerciale sunt disponibile în trei lungimi (L2, L3 și L4), cu un total de 6 modele de caroserie diferite și volume cuprinse între 10 și 17 m³. Pentru a servi drept bază pentru conversii speciale, noul Jumper, cu ampatament de 4,04 m, este disponibil și în variantele L3 sau L4 șasiu cu cabină simplă și L3 sau L4 șasiu cu cabină dublă.

Related posts