IVECO lansează un serviciu nou de asistență digitalizat dedicat șoferilor de camioane – IVECO TOP CARE

IVECO a lansat un nou serviciu de asistență a șoferilor, IVECO TOP CARE, pentru situațiile când aceștia se află la volanul unui camion care se avariază, serviciu disponibil atât pentru gama de vehicule noi, cât și pentru cele rulate. Acest serviciu, complet digitalizat se bazează pe aportul a peste 1.800 centre Iveco situate în întreaga Europă.

IVECO TOP CARE oferă pachete de asistență pentru confortul deplin atât al proprietarului, cât și al șoferului de camion.

Pentru camioanele noi, echipate cu o cutie de conectivitate și pentru care clienții au semnat un contract de Mentenanță și reparații activ (2XL sau 3XL pentru 3 ani), în cazul unei opriri neprevăzute sau a unei avarii, operatorii IVECO CONTROL ROOM primesc imediat o alertă de localizare a camionului defect si vor deschide un dosar de Asistenta Non Stop: clientul, care are activ și contractul IVECO TOP CARE, care este evident un pachet opțional, va beneficia de prioritizare a reparației și, implicit, remedierea defecțiunii.

În cazul în care reparația durează mai mult de 6 ore (și este acoperită de contractul M&R) , șoferul va putea/ poate beneficia la cerere (poate beneficia daca solicita la ANS ) de un serviciu de ospitalitate IVECO, care include:
– asigurarea transferului către un hotel sau restaurant;
– acoperirea cheltuielilor de cazare a șoferului și a meselor necesare acestuia pe durata reparației;( in limita a 500 eur/caz)
– asistență medicală, dacă este necesară, și parcarea camionului în siguranță pe durata perioadei de recuperare a șoferului.

Pentru camioanele rulate marca IVECO, clientul va benficia de 3 pachete personalizate, flexibile, în funcție de necesitățile clienților:
– IVECO DRIVER CARE asigură asistență medicală în caz de boală a șoferului și imobilizare a camionului, plus acoperirea cheltuielilor de transport și cazare până la suma de 350 EUR (fără limitarea incidenței);
– IVECO DRIVER & TRUCK CARE asigură în plus față de serviciile menționate la punctul anterior, acoperirea unei activități de tractare per vehicul, per an, în valoare de până la 1.500 EUR.
– IVECO PAYMENT CARE oferă adițional primelor două pachete:
o Asistență Non-Stop Services;
o Piese de schimb;
o Taxe de manipulare, tractare și cazare, pentru o sumă maximă prestabilită prin contract, iar la cerere se poate realiza garantarea plăților care depășesc limitele stabilite (serviciu oferit prin intermediul Asistență 24/7 GmbH).
Prin aceste pachete premium, vă asigurați că vehiculul dvs. este gata cât mai repede să fie repus pe șosea. Prin IVECO TOP CARE, specialiștii Iveco vă asigură că vor fi acolo 24 de ore din 24, oricând veți avea nevoie de ei.

Related posts