Anvelopele de camion Goodyear cu rating A la rezistență la rulare, prezentate la IAA

Anvelopele de camion Goodyear cu rating A la rezistența la rulare, prezentate la IAA. Noile anvelope prototip sunt montate pe camioanele DAF cu un consum eficient de carburant.

Anvelopele de camion prototip Goodyear SUPER FUELMAX vor fi dezvelite la salonul pentru vehicule comerciale de la Hanovra, IAA 2016, din această lună. Anvelopele prototip dezvoltate pentru axa de direcție și pentru cea de tracțiune, care au ambele un rating A conform etichetei UE pentru anvelope, vor fi montate pe camioanele DAF expuse la stand, care au toate cel mai înalt nivel la capitolul eficiența consumului de carburant.
Anvelopele de camion prototip Goodyear ce vor fi expuse la salon sunt anvelopa SUPER FUELMAX S pentru puntea de direcție, în dimensiunea 385/55R22.5, și anvelopa SUPER FUELMAX D pentru puntea de tracțiune, în dimensiunea 315/70R22.5, și sunt o dezvoltare ulterioară a gamei de succes cu rezistență scăzută la rulare Goodyear FUELMAX. La IAA, aceste anvelope vor fi montate pe unitatea tractoare optimizată din punct de vedere al consumului de carburant DAF XF 4×2. În plus față de ratingul de excepție A la rezistență la rulare, conform etichetei europene pentru anvelope, anvelopa pentru axa de tracțiune se califică pentru certificarea specifică anvelopelor de iarnă și poartă însemnele muntelui cu trei piscuri și fulgul de nea (3PMSF). Anvelopele prototip super eficiente din punct de vedere al consumului de carburant demonstrează angajamentul asumat de Goodyear pentru a dezvolta produse inovative care să reducă Costul Total de Deținere și Utilizare pentru flote, grație consumului de carburant mai scăzut – un factor de cost cheie pentru operatorii de flote.
“Noile anvelope prototip Goodyear SUPER FUELMAX ilustrează angajamentul nostru față de soluții de transport inovative”, a spus Benjamin Willot, Director Marketing Anvelope Comerciale la Goodyear Europa, Orientul Mijlociu și Africa. “Eticheta europeană pentru anvelope acoperă doar trei criterii de performanță, dar, înainte de a le lansa pe piață, produsele noastre trebuie să respecte cerințele impuse de 50 de criterii diferite de performanță. Anvelopele SUPER FUELMAX cu rating A la rezistența la rulare demonstrează angajamentul nostru față de sarcina asumată de a dezvolta anvelope de camion care să ajute la realizarea de economii de carburant pentru clienții noștri în echilibru cu alte criterii importante de performanță.”
Atât compusul benzii de rulare al anvelopei pentru axa de direcție, cât și cel al anvelopei pentru axa de tracțiune, prezintă o nouă formulă pe bază de siliciu, dezvoltată special. Grație unei combinații de procesare a materialului și de conservare, siliciul este amestecat cu rețeua de polimeri într-o manieră care reduce mai departe rezistența la rulare, în timp ce este asigurată și o durată de viață mai lungă a anvelopei.
Designul benzii de rulare al anvelopei SUPER FUELMAX S pentru axa de direcție prezintă tehnologia testată și de încredere IntelliMax Groove Technology. Aceasta limitează alunecarea, în special în viraje, grație canelurilor în formă de picătură de ploaie ascunse, care se închid atunci când se rostogolesc de-a lungul petei de contact. Nervurile vin unele în ajutorul celorlalte în timpul mișcării, dând astfel o mai mare duritate benzii de rulare.
Blocurile benzii de rulare ale anvelopei SUPER FUELMAX D destinate axei de tracțiune au fost redesenate, iar duritatea blocurilor a fost îmbunătățită. În combinație cu compusul benzii de rulare cu o rezistență la rulare scăzută, designul per ansamblu al anvelopei este semnificativ îmbunătățit din punct de vedere al eficienței consumului de carburant comparativ cu anvelopa FUELMAX D. Dezvoltarea sa ulterioară a scăzut și mai mult rezistența la rulare, oferind o performanță echilibrată în materie de alte criterii importante. Tehnologia IntelliMax Rib a fost introdusă între nervurile centrale și intermediare pentru a da o duritate mai mare benzii de rulare pentru un nivel mai bun al rezistenței la rulare, pentru un kilometraj mai bun și pentru o uzură uniformă, grație elementelor inter-blocante.
Goodyear a fost primul producător de anvelope care a adus pe piață o anvelopă de camion cu rating A la rezistența la rulare conform etichetei UE pentru eficiența anvelopelor. Aceasta a fost anvelopa pentru remorci 385/55R22.5 LHT. Acum Goodyear oferă anvelopa Goodyear FUELMAX T în dimensiunile 385/55R22.5 și 435/50R19.5, care este o anvelopă cu rating A din punct de vedere al eficienței consumului de carburant, destinată remorcilor. Odată cu anvelopele prototip SUPER FUELMAX pentru axele de direcție și tracțiune, clienții Goodyear pot beneficia de o combinație de anvelope cu ranting A conform etichetei UE pentru rezistența la rulare atât pentru puntea de direcție, cât și pentru puntea de tracțiune și pentru remorcă.

Related posts