Noul Ford Ranger Thunder conferă celui mai bine vândut pick-up din Europa, Ford Ranger, un design spectaculos și specificații tehnice îmbunătățite. Livrările vor începe la finalul acestei veri.
Disponibil în doar 4.500 de unități în toată Europa, Ranger Thunder adaugă specificații exclusive de design interior și exterior câștigătorului premiului “Pick-up-ul internațional al anului 2020” și opțiuni de ergonomie bine-cunoscute în echiparea standard, oferind un design și un nivel al confortului similare cu cele ale unui SUV, pe lângă capacitatea generoasă de încărcare și de remorcare.
Propulsat de motorul diesel Ford EcoBlue de 2,0 litri Bi-Turbo, care oferă un cuplu de 213 CP și 500 Nm, Ranger Thunder prezintă o cutie de viteze automată standard cu 10 rapoarte, permițând o schimbare lină a treptelor de viteză și performanță fără efort atât pe șosea cât și în off-road.
Derivat din bine-cunoscuta serie Ranger Wildtrak, Ranger Thunder combină specificații de top cu o capacitate de încărcare și remorcare optimizată și cu tracțiunea integrală.
Ranger Thunder este oferit într-o singură versiune de echipare, cu detalii atrăgătoare care evidențiază exclusivitatea modelului și accentuează caracterul său puternic.
Având nuanța Sea Grey, modelul este echipat cu jante din aliaj de 18 inch negre și prezintă inserții Ebony Black pe grila frontală, bara de protecție spate, scutul motorul, ramele proiectoarelor de ceață, barele de fixare a încărcăturii din benă și mânerele ușilor. Accentele roșii îndrăznețe de pe grilă și de pe barele de fixare a încărcăturii din benă evidențiază detaliile cheie și sunt însoțite de etichete cu inscripția „Thunder” cu efect 3D, ce se află pe bandourile portierelor față, precum și pe hayon.
Farurile și luminile de ceață de tip LED cu contur negru sunt și ele în echiparea standard. Ranger Thunder include o protecție pentru benă și un rulou de acoperire a benei negru.
Interiorul confortabil și cu un aspect aparte oferă scaune din piele Ebony, cu broderie roșie „Thunder” și cusături distinctive pe volan, pe scaune, pe planșa de bord și în punctele cheie din habitaclu. Covorașele negre pentru podea sunt, de asemenea, standard și contrastează cu logo-ul evidențiat cu roșu.
Puternicul motor bi-turbo EcoBlue de 2,0 litri a lui Ranger Thunder oferă o putere de tracțiune extraordinară. La turații joase, motorul folosește ambele turbocompresoare montate în serie pentru a îmbunătăți nivelul de cuplu și capacitatea de răspuns a vehiculului. La turații înalte, motorul furnizează putere maximă, utilizând doar turbocompresorul mare.
Transmisia automată cu 10 trepte de viteză a Ford oferă performanțe și un nivel al durabilității dovedite, asemănătoare cu cele ale pick-up-ului Ford F-150 și ale lui Ford Mustang. Aceasta prezintă o gamă largă a rapoartelor de transmisie și un program de schimbare a treptelor de viteză în timp real, care se adaptează condițiilor variate de șofat – permițând selectarea angrenajului optim pentru performanță, eficiență a consumului de combustibil sau rafinament în orice scenariu de conducere.
Ranger Thunder dispune de un sistem de tracțiune integrală menit să îmbunătățească abilitățile de rulare în off-road ale vehiculului și să eficientizeze nivelul consumului de combustibil, acesta pornind de la 7,8 l/100 km și emisii de CO2 pornind de la 205g/km (conform ciclului de testare NEDC) sau 9,1/100 km și 239g/km (conform WLTP).
Ranger a fost cel mai bine vândut pick-up din Europa în 2019, cu 52.500 de vehicule vândute.
În România, Ford Ranger este pentru al patrulea an consecutiv lider al segmentului de pick-up-uri. Din totalul volumelor vândute, aproximativ 80% reprezintă echipări de top, precum Ranger Raptor, Ranger Wildtrack și Ranger Limited.