Ford anunță astăzi noua tenhologie FORDLiive – un nou sistem de conectare bazat pe disponibilitate crescută, conceput pentru a ajuta operatorii de vehicule comerciale Ford să crească productivitatea, maximizând durata de funcționare a vehiculului. FORDLiive promite să transforme modul în care clienții Ford întrețin și rulează vehiculele, reducând numărul de avarii, timpii morți pierduți la revizie, oferind service rapid. Datele FORD arată că FORDLiive poate reduce timpii morți în care vehiculele comerciale nu funcționează, cu aproximativ 60%.
Conectând clienții vehiculelor comerciale Ford, rețeaua de dealeri autorizați Transit Center și producătorul auto, sistemul folosește procesare de date în timp real 2 pentru a optimiza individual productivitatea fiecărui vehicul din flota clienților. Aproximativ 500,000 de vehicule comerciale Ford conectate operează deja pe drumurile europene și se anticipează atingerea pragului de 1 milion până la mijlocul anului 2022.
FORDLiive va fi disponibil gratuit; companiile și flotele de orice dimensiuni pot accesa acest serviciu prin intermediul aplicației FordPass Pro 3 și respectiv a unei versiuni dedicate a Ford Telematics 4.
“Afacerile clienților noștri se opresc odată cu vehiculele lor comerciale,” a declarat Hans Schep, general manager, Vehicule Comerciale, Ford Europa. “Combinând avantajele conectivității în timp real cu experiența noastră în domeniul vehiculelor comerciale, FORDLiive este instrumentul perfect pentru optimizarea timpului de funcționare a vehiculelor. Nu vom renunța până când vom oferi disponibilitate funcționare de 100% pentru toți clienții noștri”.
FORDLiive va fi lansat treptat pe piețele europene în 2021. 80% dintre clienți vor avea acces la centrele dedicate înainte de sfârșitul anului. Ford își ia angajamentul de a continua să mărească capacitățile FORDLiive și va continua să introducă treptat servicii de îmbunătățire a timpului de funcționare pentru vehiculele comerciale din toată Europa, după lansare.
Analizând datele despre vehicul în timp real, FORDLiive oferă clienților informații specifice despre întreținerea acestuia.
Pe lângă ajutorul oferit în planificarea și programarea eficientă a service-ului, notificările de Mentenanță Inteligentă (Smart Maintenance) îi ajută pe clienți să monitorizeze și să gestioneze durata de viață a uleiului, nivelurile de AdBlue și presiunea anveloperlor pentru a reduce riscurile unei avarii neprevăzute.
Mentenanța Inteligentă le oferă operatorilor o explicație în limbaj simplu, a oricăror indicatori luminoși sau mesaje de eroare apărute, precum și potențialul impact al acestora asupra funcționării vehiculului și îndrumare privind întreținerea adecvată. Operatorii de flote vor fi, de asemenea, informați dacă vehiculul lor este subiectul unei rechemări în service.FORDLiive sporește de asemenea conectivitatea pentru inginerii Ford, care sunt “teleportați” în service-urile Transit Center prin intermediul căștilor VR pentru a ajuta la diagnosticarea problemelor complexe și pentru a oferi soluții eficiente, economisind timpul și costul unei deplasări.
Aceste noi servicii completează o gamă variată de asistență livrată prin intermediul rețelei de dealeri Transit Centre, pentru a optimiza timpul de funcționare a vehiculelor, cum ar fi programul de funcționare extins, programul pentru întreținere peste noapte, serviciul expres, ridicarea și livrarea vehiculelor și serviciul mobil.