Ford Ranger va fi disponibil și în versiunea de autoșasiu convertibil începând cu ianuarie 2021

 Ford prezintă în premieră varianta autoșasiu a modelului Ranger, care oferă clienților din domenii variate, de la construcții la apărare, posibilitatea de a crea cu ușurință vehicule personalizate, bazate pe cel mai vândut pick-up din Europa.

Autoșasiul Ranger are o structură de tipul „caroserie pe șasiu”, rezultând un autovehicul convertibil care sporește la maximum paleta de opțiuni de caroserii posibile. Ford preconizează că autoșasiul Ranger, care îmbină capacitatea off-road avansată datorită transmisiei 4×41, durabilitatea și consumul eficient 2 al sistemului de propulsie diesel EcoBlue va trezi interesul operatorilor din diverse sectoare, printre care cele ale construcțiilor, utilităților, intervențiilor de urgență și salvare.

Disponibil în varianta de caroserie cu cabină simplă și versiunea XL dedicată activităților profesionale, autoșasiul Ranger este cea mai recentă completare a gamei Ranger, care a fost cel mai vândut pick-up din Europa în fiecare an începând cu 2015. 3 Pe lângă fiabilul vehicul convertibil, clienții autoșasiului Ranger vor beneficia și de serviciile rețelei Ford formată din peste 160 de prestatori de servicii de carosare certificați pe 13 piețe, care asigură vehicule personalizate, în condiții de garanție, pentru aplicații de specialitate.

Șasiul modelului Ranger este dotat cu suspensie spate pe arcuri lamelare pentru exploatare în regim dur și o suprafață plană ce poate fi dezvoltată de operatorii de servicii de carosare, asigurând o bază versatilă pentru conversii care pot crește masa totală maximă autorizată până la generoasa capacitate de 3.270 kg. 4

Designul cu cabină simplă permite o lungime maximă a conversiei de 2.518 mm în spatele cabinei. Terenurile dificile nu vor pune probleme conversiilor autoșasiului Ranger, adâncimea maximă a vadului prin care poate traversa fiind de până la 800 mm, având o gardă la sol de 237 mm înainte de carosare și o consolă față scurtă pentru unghiuri de atac optimizate.

Autoșasiul Ranger oferă, de asemenea, o capacitate de tractare maximă de 3.500 kg, ceea ce permite utilizatorilor transportarea cu ușurință a echipamentelor suplimentare.

Motorul diesel EcoBlue de 2 litri și 170 CP al autoșasiului Ranger dezvoltă un cuplu de 420 Nm pentru a transporta cu ușurință încărcături grele, asistat de o cutie manuală în șase trepte cu acționare facilă.

În dotarea standard este inclus un sistem de transmisie 4×4 selectabil, cu o comandă simplă în consola centrală care permite conducătorilor să selecteze tracțiune spate sau tracțiune 4×4 în timpul deplasării, pentru a se putea adapta la schimbarea condițiilor de drum. Setarea de transmisie 4×4 cu reductor îmbunătățește performanțele pe rampe abrupte și suprafețe moi.

Clienții care au nevoie de capacități și mai avansate, de tipul all-terrain pot opta pentru un diferențial spate cu cuplare electrică și anvelope all-terrain cu profil off-road pentru o aderență optimă.

Autoșasiul Ranger va fi disponibil pentru comenzi începând din ianuarie 2021.

 

Related posts