Noile anvelope de camion on-road Dunlop fac ca flotele să fie pregătite pentru provocările din trafic iarna. Anvelopele SP346 și SP446 oferă o mobilitate ridicată pe timp de iarnă în toate condițiile de drum on-road.
Noile anvelope de camion on-road de la Dunlop, destinate aplicațiilor pentru transport rutier pe distanță lungă și regională, sunt gata pentru orice va să vină în această iarnă, și în special pentru orice condiții vor fi pe șosea în sezonul rece ce va urma. Atât anvelopa pentru axa de direcție SP346, cât și anvelopa SP446 pentru axa de tracțiune, poartă inscripționat simbolul muntelui cu trei piscuri (3PMSF) și însemnul M+S. Aceasta înseamnă că ele respectă cele mai înalte cerințe europene pentru anvelope de camion de iarnă. Cu legi din ce în ce mai stricte privind anvelope de iarnă peste tot pe continent, aceste anvelope oferă o mobilitate ridicată în toate aplicațiile de transport on-road.
Respectarea cerințelor legale înseamnă deja câștigarea pe jumătate a luptei cu condițiile de iarnă. Abilitatea de a continua drumul în condiții provocatoare de drum, precum căderile subite de zăpadă, este esențială pentru orice companiei de transport. Nu toate flotele doresc să își schimbe anvelopele atunci când se apropie iarna, în special dacă ele nu operează în zone în care condițiile de iarnă severă sunt ceva obișnuit. Anvelopele Dunlop SP346 și SP446 oferă ceea ce flotele au nevoie în această perioadă a anului: o mobilitate ridicată pe timp de iarnă.
“Niciunul din noi nu știe ce ne așteaptă în termeni de vreme când vine vorba despre iarnă, așa că este esențial să fii pregătit pentru toate posibilitățile,” a spus Benjamin Willot, Director Marketing Anvelope Comerciale la Goodyear Europa, Orientul Mijlociu și Africa. “Camioanele care rămân blocate pentru că nu au echipamentul corect în termeni de anvelope pot înregistra livrări eșuate și pierderea contractelor. Noile noastre anvelope de camion on-road Dunlop oferă o mobilitate ridicată în condiții de iarnă, astfel că riscul de a fi prins nepregătit de o vreme imprevizibilă este limitat. În plus, operatorii de flote pot beneficia de un kilometraj cu 10% mai mare1 și de o economie îmbunătățită de carburant prin utilizarea acestor anvelope față de predecesoarele lor.”
Pe lângă kilometrajul mai ridicat și consumul de carburant mai scăzut față de predecesoarea sa, anvelopa SP344, profilul inovativ al benzii de rulare al noii anvelope pentru axa de direcție Dunlop SP346 respectă cerințele stringente de omologare pentru anvelope de camion destinate circulației în condiții de iarnă și poartă simbolul 3PMSF și însemnul M+S. Flexilitatea crescută a blocurilor benzii de rulare, grație canelurilor adânci, permite o compactare mai bună a zăpezii comparativ cu predecesoarea sa. Canelurile cu frecvență mare plasate în zig-zag au ca beneficii simultane un nivel scăzut al uzurii, un nivel ridicat al performanței pe timp de iarnă și un index mare al aderenței pe carosabil umed, profilul benzi de rulare menținându-se pe toată durata de viață a anvelopei până când aceasta este gata să fie recanelată.
Anvelopa pentru axa de tracțiune Dunlop SP446 oferă de asemenea un kilometraj mai mare decât predcesoarea, SP444, precum și un consum de carburant mai scăzut. Aceasta livrează de asemenea o tracțiune foarte bună în toate condițiile, grație formei de ‘picătură de ploaie’ a canelurilor de la bază. Această caracterisitică ajută anvelopa să îndeplinească cerințele pentru M+S și 3PMSF și să reducă solicitarea de pe canelurile din partea de jos.
Anvelopele SP346 și SP446 pot fi reșapate ca Dunlop TreadMax SP446, utilizând aceleași profile ale benzii de rulare și materiale similare ca noile anvelope. Aceasta înseamnă că performanța anvelopelor reșapate este apropiată de cea a anvelopelor noi, incluzând aici și capacitățile complete pentru condiții de iarnă.