Digitalizare: DKV Mobility lansează DKV Analytics

Furnizorul european de servicii de mobilitate DKV Mobility a lansat DKV Analytics – un instrument digital puternic pentru controlul total al costurilor, transparență și pentru o mai mare eficiență în gestionarea flotei.

Ca parte a portalului digital pentru clienți DKV COCKPIT, DKV Analytics este operabil intuitiv și, mulțumită multitudinii de funcții, le oferă clienților DKV Mobility o imagine de ansamblu cuprinzătoare despre, de ex. procesele de alimentare cu combustibil și de încărcare, decontarea taxelor de drum, utilizarea serviciilor pentru vehicule și urmărirea emisiilor de CO2. Prezentarea generală poate fi personalizată pentru a satisface nevoile individuale și arată o listă detaliată a tuturor centrelor de cost relevante. Datele selectate pot fi apoi exportate pentru analize ulterioare.

„În ultimul an am colectat feedback de la clienții noștri despre cum putem oferi o soluție completă pentru gestionarea costurilor lor”, spune Till Kreiler, Chief Digital Officer la DKV Mobility. „Am dezvoltat DKV Analytics alături de ei și am implementat noi funcții pe baza feedbackului lor. DKV Analytics permite o analiză rapidă, dar aprofundată a tuturor informațiilor relevante legate de serviciile noastre. De asemenea, punem un accent deosebit pe o experiență de utilizator remarcabilă și, în urma etapei de test, realizată înainte de lansarea DKV Analytics, am observat cu bucurie că utilizatorii își pot găsi imediat drumul, în mod instinctiv.”

 

Related posts