Brandul numărul 1 al LPC S.A. Grecia, marca de lubrifianți CYCLON, aduce pe piața de profil din România cele mai noi produse lansate în acest an în unitățile de producție LPC din Aspropyrgos, Grecia, venind și cu o nouă viziune de business.
”Pandemia de COVID-19, în special, a influențat modele de consum la nivel mondial, ducând la blocaje în producția şi circulația mărfurilor şi persoanelor. Acest lucru a determinat o variabilitate severă în aprovizionarea cu materii prime, furnizarea de servicii de transport și cererea utilizatorului final, necesitând astfel o schimbare a cadrelor de operare pentru a minimiza impactul”, a precizat Ovidiu Bălan, Director General al Cyrom Petrotrading – CYCLON Lubricants România. „La nivelul țării noastre, am identificat oportunitatea de a oferi calitate înaltă și produse standardizate, extrem de competitive, la prețuri accesibile, acoperind astfel nevoile largi ale unei rețele de clienți în continuă creștere. Piața produselor din categoria produselor de tip unsori, de exemplu, este în creștere și se preconizează că va depăși sectorul lubrifianților în anii următori. Pe acest segment, în care CYCLON are una dintre cele mai bune evoluții cu noile sale produse, se observă o creștere mai rapidă și mai substanțială – mai ales că sectorul electromobilității prinde ritm”, a mai precizat acesta.
În momentul de față, CYCLON include următoarele game de produse:
- Magma: lubrifianți pentru autoturisme
- Granit: lubrifianți pentru camioane și vehicule grele
- Lava: lubrifianți pentru motociclete și motoare exterioare
- Gear: lubrifianți pentru sistemele de transmisie (automat și mecanic)
- Industrial: lubrifianți pentru aplicații industriale
- Marine: lubrifianți pentru aplicații marine
- Greases (Innova & Premus): unsori pentru o gamă largă de aplicații
- Produse speciale (îngrijire auto): produse auto complementare (lichide de răcire, detergenți, AdBlue etc.), majoritatea dintre acestea fiind deja prezente și pe piața din România.
Marca CYCLON este bine cunoscută în Grecia, datorită prezenței sale îndelungate pe piață, a funcționării benzinăriilor sub numele de marcă CYCLON și a prezenței în motorsport. La nivel internațional, CYCLON este un brand în curs de dezvoltare, care urmărește să înființeze o rețea de reprezentanți puternici și stabili și să creeze o imagine de brand bazată pe echitate și sustenabilitate.
”În România CYCLON a stabilit o cooperare sănătoasă cu agenții locali, ținta fiind de a crește atât pe piața tradițională de lubrifianți, cât și pe cea de unsori. Alături de filialele LPC din Bulgaria și Serbia, România este un pilon important de creștere al mărcii CYCLON în Balcani”, a încheiat Ovidiu Bălan.
Noua generație de produse CYCLON va fi lansată în luna decembrie a acestui an, la tâgul internațional de la Dubai.