Castrol a lansat un nou serviciu gratuit de asistență tehnică, care permite service-urilor și consumatorilor din România să interacționeze cu o echipă dedicată de specialiști în domeniul tehnic, pregătită să ofere sfaturi și să răspundă solicitărilor.
Noul serviciu va fi disponibil pentru clienții actuali și potențiali Castrol, service-uri independente și francizate, distribuitori, retaileri și pentru service-urile partenere Castrol din România. Serviciul va oferi o experiență mai personalizată și de înaltă calitate pentru clienți, agenții tehnici Castrol fiind disponibili opt ore pe zi, cinci zile pe săptămână, gratuit, la adresa de e-mail rotechservice@castrol.com.
În timpul unei etape pilot pentru noul serviciu de asistență tehnică, agenții Castrol au răspuns la 87% dintre solicitările prin e-mail, în doar 24 de ore.
Serviciul de asistență tehnică Castrol este oferit în parteneriat cu Teleperformance, o companie care oferă o platformă unică de management al achizițiilor, asistență pentru clienți, asistență tehnică și alte servicii. Acesta utilizează tehnologia inteligenței artificiale pentru a oferi un serviciu multilingv, permițând utilizatorilor să contacteze echipa de asistență tehnică în limba lor maternă, din întreaga lume, făcându-l pe deplin accesibil.