Renault Trucks anunță lansarea camioanelor sale de mare tonaj Model Year 2025 pe piață. Noile modele Renault Trucks T, T High, C și K sunt concepute pentru a optimiza performanța energetică, siguranța și confortul la volan. Consumul de combustibil este redus cu până la 3% comparativ cu generația anterioară, oferind transportatorilor o productivitate crescută și reducând în același timp amprenta ecologică.
În urma introducerii sistemului Turbo Compound acum doi ani, care aduce economii de combustibil de până la 10%, Renault Trucks continuă să îmbunătățească eficiența energetică a vehiculelor sale, modelele de mare tonaj din 2025 oferind economii suplimentare de combustibil de până la 3%.
Producătorul a optimizat diverse componente ale grupului motopropulsor, inclusiv motorul, cutia de viteze și osii, precum și montarea de anvelope de clasa A+ ca dotare standard.
În plus, modelele Renault Trucks T, T High și Renault Trucks E-Tech T sunt acum echipate cu camere în locul oglinzilor retrovizoare, îmbunătățind astfel aerodinamica și contribuind la reducerea consumului de combustibil. Aceste camere retrovizoare, montate în aripi pliabile, sunt conectate la două ecrane din cabină care afișează mediul înconjurător al vehiculului și au un mod infraroșu pentru a facilita vizibilitatea pe timp de noapte. Acest sistem este disponibil și ca opțiune pe modelele Renault Trucks C, K și Renault Trucks E-Tech C.
Pentru aplicații pe distanțe lungi, Renault Trucks oferă o versiune optimizată pentru consumul de combustibil, numită Renault Trucks T Smart Racer. Disponibilă pe modelele T și T High, Smart Racer combină un motor DE13 Turbo Compound cu întreaga gamă de opțiuni pentru economisirea combustibilului. Acest lucru duce la un consum de combustibil mai mic cu 14% și emisii de CO2 cu 15%* mai reduse comparativ cu un model standard.
Siguranță și confort îmbunătățite la volan
Sistemul de direcție asistată ajustabilă al Model Year 2025 îmbunătățește stabilitatea vehiculului la viteze mari și oferă o direcție mai receptivă la viteze mici, facilitând manevrarea în medii urbane și suburbane. Acest sistem combină direcția asistată hidraulic cu un motor electric, utilizând senzori pentru a ajusta comportamentul vehiculului în timp real în funcție de mișcările camionului și de intențiile șoferului.
Un sistem de păstrare a benzii cu corectarea direcției este, de asemenea, disponibil. Acesta readuce vehiculul în bandă în cazul unei devieri neintenționate, oferind în același timp protecție suplimentară împotriva unghiurilor moarte, sporind siguranța celor mai vulnerabili participanți la trafic.
Faza lungă este activată automat în funcție de condițiile externe (vreme, întuneric, alți participanți la trafic) și completează faza scurtă automată, deja disponibilă standard pe generația anterioară de camioane a producătorului. Pentru o vizibilitate optimă, pot fi montate lămpi de lucru suplimentare pe șasiu sau în partea din spate a cabinei.
Gama Renault Trucks T, T High, C, K și versiunile electrice Renault Trucks E-Tech T, C Model Year 2025 sunt acum disponibile în rețeaua producătorului.