De curând, în Rheinfelden, Elveția, Bruno Blin, Președintele Renault Trucks, a înmânat cheile unui camion D Wide Z.E. lui Thomas Amstutz, CEO al Feldschlösschen, o subsidiară a Grupului Carlsberg. Acest vehicul este primul dintr-o comandă istorică de douăzeci de unități Renault Trucks D Wide Z.E. de 26 t. Prin utilizarea camioanelor electrice, Grupul Carlsberg și Feldschlösschen demonstrează că se poate realiza o distribuție neutră din punctul de vedere al emisiilor de carbon.
În luna februarie, Renault Trucks a făcut un pas esențial către transformarea transportului urban, anunțând semnarea unui contract istoric cu Grupul Carlsberg, pentru livrarea a 20 de camioane D Wide Z.E. de 26 t. Bruno Blin, Președintele Renault Trucks, a înmânat, astăzi, lui Thomas Amstutz, CEO al Feldschlösschen, cheile unui vehicul D Wide Z.E., primul din comanda de 20 de camioane integral electrice plasată de către berarul elvețian.
„Sunt convins că mobilitatea electrică este soluția pentru îmbunătățirea calității mediului, atât pentru noi, cât și pentru generațiile viitoare,” a declarat Bruno Blin, Președintele Renault Trucks. „Sunt încântat că Renault Trucks sprijină Feldschlösschen și Carlsberg, un grup cu activitate de pionierat atunci când este vorba despre investițiile în tehnologia electrică. Transportul trece prin schimbări majore. Industria noastră se va schimba în următorii zece ani mai mult decât a făcut-o în ultimul secol și, prin acest parteneriat, Carlsberg și Renault Trucks ne arată viitorul.”
Thomas Amstutz, CEO al Feldschlösschen, continuă: „Suntem mândri să vedem că munca noastră de pionierat, care a început în urmă cu mai mulți ani, dă în sfârșit roade. Suntem prima companie din Elveția și chiar din Europa care utilizează aceste camioane ecologice în distribuția de băuturi. Ambiția noastră este de a avea un rol de leader nu numai în producția de bere și băuturi, ci și în logistica băuturilor și în protecția mediului.”
Într-adevăr, Feldschlösschen și Grupul Carlsberg, cu un angajament puternic față de protecția mediului și reducerea încălzirii globale, urmăresc sistematic obiectivele strategiei lor sustenabile „Împreună către ZERO”, cu obiectivul de a atinge o distribuție neutră din punctul de vedere al emisiilor de CO2. Pentru a atinge aceste obiective, producătorul de bere va folosi camioanele electrice încărcate prin utilizarea electricității regenerabile pentru distribuția „last mile” și transportul feroviar pentru distanțe lungi.
Vehiculele electrice ale Renault Trucks, o gamă largă cu zero emisii
Renault Trucks oferă o gamă largă de vehicule integral electrice, de la 3,1 la 26 de tone. Cărăușii care încearcă să își reducă amprenta de carbon pot primi un camion 100% electric pentru utilizare imediată.
Vehiculele electrice respectă calitatea aerului prin faptul că nu emit nici CO2 nici NOx (monoxid de sodiu) în utilizare. Acestea pot fi conduse indiferent de restricțiile puse în aplicare de către municipalități, chiar și în perioade cu vârfuri de poluare. Fiind silențioase, pot fi utilizare în anumite orașe pe timpul nopții, respectând, astfel, odihna rezidenților locali și ușurează traficul din timpul zilei.
Renault Trucks este, în prezent, unul dintre primii fabricanți de vehicule industriale care produce camioane electrice în serie, la fabrica sa din Blainville-sur-Orne, Normandia.
Renault Trucks D Wide Z.E., specificații tehnice
– GVW: 26 t Masă: 27 t.
– Ampatament disponibil: 3.900 mm
– Două motoare electrice cu o putere totală de 370 kW (260 kW putere continuă)
– Cuplu maxim motoare electrice: 850 Nm
– Cuplu maxim axă spate: 28 kNm.
– Cutie de viteze cu două trepte
– Stocarea energiei: baterii litiu-ion, de la 200 kWh la 265 kWh.
– Autonomie reală: până la 180 km
Cu sediul în Rheinfelden, Feldschlösschen AG este liderul pieței elvețiene din domeniul producției de bere și cel mai mare retailer de băuturi. Compania a fost fondată în 1876 și are 1.200 de angajați, în 21 de locații pe tot teritoriul Elveției. Cu peste 40 de tipuri de bere elvețiană premium și cu un portofoliu extensiv de băuturi, de la apă minerală și răcoritoare, la vinuri, Feldschlösschen deservește 25.000 de clienți, din catering, retail și comerț cu băuturi. Succesul Feldschlösschen se bazează pe valorile sale ferme: pionier, maestru, partener. Împreună, acestea formează fundația pe care Feldschlösschen activează ca lider de piață.