Când cerem un Xerox, ne referim la o fotocopie, când cerem Aspirină, dorim o tabletă împotriva durerii, iar când cerem un Kärcher, ne referim la un aparat de spălat cu presiune. Mărci precum Xerox, Aspirina și Kärcher sunt astăzi sinonime pentru întregi categorii de produse. Tocmai în această grupă exclusivă de mărci a intrat de scurt timp DKV și a fost nominalizată în Frankfurt ca una din mărcile secolului.
Un juriu constituit din experți de top în domeniul brandurilor, reuniți sub patronajul grupului de publicații ZEIT, decide cine primește distincția de marcă a secolului. Sunt premiate 250 de branduri, lideri de piață în propriul domeniu și nume reprezentative pentru categoria lor de produse. Pentru ca un brand să poată deveni termen generic, compania trebuie să fie prima care aduce o inovație pe piață, în acest caz cardul de alimentare cu carburanți. DKV a fost pionier în domeniul său. De-a lungul istoriei de 85 de ani, compania a mizat mereu pe noi standarde ale achizițiilor fără numerar pe șosea și o face și astăzi: cu peste 80.000 de puncte de acceptanță în 42 de țări și o acoperire de 92% în Germania DKV oferă cea mai mare rețea din branșă. Peste 200.000 de clienți cu peste 3,7 mil de carduri DKV și dispozitive de bord se bazează pe DKV.
Referitor la avantajele DKV în calitate de marcă a secolului, Ulrich Wolter, director de marketing la DKV a declarat: „Eu cred că o astfel de distincție vine cu o responsabilitate pentru câștigător. Ne dorim bineînțeles să depășim permanent așteptările clienților noștri atunci când intră în contact cu brandul nostru. Fie că este vorba de oamenii noștri, de pagina noastră de Internet sau de un alt punct de contact. Fiindcă numai atunci când aceste puncte de contact sunt aliniate se construiește o reputație bună. Echipa noastră lucrează intens zi de zi pentru a atinge acest ideal.”
Wolter a continuat: „Similar clienților noștri, DKV nu poate rămâne pe loc și trebuie să se adapteze schimbărilor, fără să-și piardă identitatea. De aceea, momentan lucrăm, printre altele, pentru a crește vizibilitatea și recognoscibilitatea brandului DKV în această eră digitală în noi medii de business. Numai așa ne putem rămâne fideli sloganului nostru „You drive, we care”, și să fim reprezentativi pentru o categorie întreagă de produse.