Pentru prima dată în istorie, Volvo Trucks este liderul pieței de camioane grele din Europa. În 2024, compania a avut o cotă generală de piață de 17,9% și 56.331 de camioane Volvo au fost înmatriculate, în Europa.
În 2024, Volvo Trucks a fost liderul pieței de camioane grele, de peste 16 tone, în Europa, cu o cotă de piață de 17,9%. Piețele cu cele mai multe camioane Volvo înmatriculate, în cursul anului, au fost Marea Britanie, Franța, Germania, Polonia și Spania.
„Suntem foarte mândri să fim lideri de piață în Europa. Aceasta este o dovadă clară a faptului că eficiența consumului de combustibil, siguranța și disponibilitatea camioanelor noastre sunt apreciate de clienții noștri și că avem o ofertă de produse foarte atractivă”, a declarat Roger Alm, președintele Volvo Trucks.
„Noile noastre camioane FH Aero, lansate în 2024, sunt pur și simplu remarcabile. Aceste camioane sunt disponibile cu motorizări electrice, pe gaz și diesel și au devenit rapid foarte populare pe piață. Companiile de transport aleg Volvo, deoarece produsele și serviciile noastre le ajută să își dezvolte afacerea și să reducă emisiile de CO2. Doresc să le mulțumesc clienților noștri pentru încrederea în noi, precum și dealerilor, furnizorilor și colegilor noștri din cadrul grupului Volvo pentru această realizare.”
Creștere a cotei de piață, în 25 de țări
La nivel global, Volvo Trucks și-a majorat cota de piață în 25 de țări, în 2024. În Brazilia, Volvo a devenit lider de piață în domeniul camioanelor grele pentru al treilea an consecutiv, cu o cotă de piață de 23,7%. Nava-amiral a companiei, Volvo FH, a fost cel mai vândut model de camion dintre toate mărcile în Brazilia, în 2024. În Australia, cota de piață Volvo a fost de 18,2%. În America de Nord (SUA și Canada), Volvo Trucks a avut o cotă de piață de 10,5%.
„Suntem mai puternici ca niciodată, datorită reînnoirii complete a portofoliului nostru global de produse, în 2024. În America de Nord, unde ne propunem să ne creștem semnificativ afacerile, am lansat o platformă complet nouă, care va fi baza pentru o serie de modele noi, în anii următori. Primul model realizat pe această platformă a fost noul Volvo VNL, care poate oferi o economie de combustibil cu până la 10% mai mare, în comparație cu generația anterioară”, spune Roger Alm.
În România, Volvo Trucks continuă să aibă o poziție puternică
„Atunci când privim aceste rezultate, vedem Volvo Trucks Romania ca parte din această mare realizare. Am reușit să ne menținem poziția puternică pe care o avem, de mulți ani în Romania. Și, pentru asta, mulțumim tuturor clienților noștri pentru încrederea acordată organizației, camioanelor și serviciilor noastre, brandului nostru!
Oamenii și satisfacția clienților sunt esențiale pentru noi. Continuăm să dezvoltăm rețeaua de service din România, în care facem noi investiții și, ca dovadă, anul acesta vom deschide câteva noi centre Volvo, pentru a fi mai ușor pentru clienți să acceseze serviciile noastre.
De asemenea, suntem încântați să vedem cât de bine a fost primit în România, noul model Volvo FH Aero, acesta reprezentând peste 70% din vânzările noastre totale de camioane în 2024, având în vedere faptul că producția sa a început la mijlocul anului.”, a adăugat Per Forsberg, Managing Director Volvo Romania.