Este primul test cu o utilitară Opel pe Truckandvan.ro de când platformele au fost preluate de grupul PSA. Este normal ca, odată cu această schimbare, Opel Combo să se îmbunătățească.
Odată cu intrarea în PSA și în grupul Stellantis, Opel a putut lansa a 5-a generație Combo. Dacă designul vi se pare asemănător cu Peugeot Rifter, nu vă înșelați, este aceeași mașină, dar cu altă siglă.
Opel Combo Cargo este prevăzut cu o dotare unică în segmentul său: un indicator de supraîncărcare pe baza de senzor care, la simplă apăsare a unui buton, îi permite șoferului să se asigure că autovehiculul nu este supraîncărcat.
Modelul este echipat cu motorul 1.5 HDi de 100 CP, cuplat la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte. Noul Combo bazat pe plaftorma PSA este o mașină destul de stabilă și, datorită ansamblului motor cutie, și destul de sprintenă. Economia de combustibil este una bună, chiar dacă în marea majoritate a condusului pentru acest test s-a desfășurat mai ales pe autostradă.
Noul model include pe lista de dotări până la la 21 de sisteme de asistență care fac conducerea și manvrarea mai ușoară. Modelul testat oferă un nivel de confort specific autoturismelor. Dotările, chiar dacă o pare parte dintre ele opționale, pot oferi nivelul de siguranță specific autoturismelor, iar testele EuroNCAP au confirmat acest lucru.
Opel Combo Cargo 1.6 BlueHDi
0-100 km/h: 12,5 secunde
Viteza maximă: 170 km/h
Cilindree (cmc): 1.560
Putere (CP): 100 la 3.500 rpm
Cuplu maxim: 230 Nm la 1.750 rpm
L/l/î: 4.753 / 2.107 / 1.880
Masă proprie: 2.320 kg
Volum portbagaj (metri cubi): 4,4
Consum mediu: 5 l/100 km (mixt)
Cutie de viteze: manuală, 6 trepte