Renault Trucks a prezentat recent două noi game de vehicule comerciale. TRUCK&VAN a fost la Barcelona pentru a testa într-o carieră din apropiere noile game destinate construcțiilor și denumite C și K.
Dacă vehiculele din clasa C sunt destinate aplicațiilor ușoare, camioanele din clasa K fac față celor mai dure aplicații din construcții.
Am testat aceste modele în condiții normale de operare, încărcate și pe terenuri care reprezintă mediul de lucru propice al acestora.
Gama Renault Trucks C, disponibilă în două variante de lăţime a cabinei, se concentrează în principal pe încărcături mari, consum redus şi confort comparabil cu cel al unui vehicul de distanţe lungi. Mai mult, forţa de tracţiune excelentă şi capacitatea de a trece peste obstacole îl face atractiv pentru clienţii din sectorul de construcţii.
În acelaşi timp, gama Renault Trucks K stabileşte noi standarde în termeni de robusteţe, trecerea peste obstacole şi oferă, de asemenea, cel mai bun unghi de atac de pe piaţă. Noile vehicule beneficiază de un grup motopropulsor îmbunătăţit cu noile motoare Euro 6 şi, de asemenea, o cabină specifică.
Printre caracteristicile oferite de vehiculele din aceste noi game pentru domeniul construcţiilor, cele mai remarcabile sunt cabina mai spaţioasă, mai confortabilă şi mai ergonomică, cu butoane rotative. Un prag pe partea laterală a vehiculului a fost de asemenea inclus pentru a permite şoferilor să verifice mai uşor încărcătura. Vehiculele demonstrează robusteţea, fiind capabile să suporte cele mai dificile condiţii, oferind protecţie în caz de impact pentru cele mai expuse părţi şi barele de protecţie din oţel, disponibile atât pe gama K cât şi pe gama C.
La aceste caracteristici se adaugă noi tehnologii și cutii de viteze perfect adaptate mediului offroad.
Caracteristici tehnice deosebite
În cele din urmă, acestea se mândresc cu o serie de caracteristici tehnice deosebite, cu o excelentă gardă la sol, GCW (Masă Maximă Autorizată) de până la 120 tone şi cel mai bun unghi de atac de pe piaţă (32°) pentru gama K.
Optitrack, sistemul de tracţiune hidrostatic pe puntea faţă, oferă putere temporară de tracţiune suplimentară şi este disponibil pe gama C. În schimb, gama K include toate versiunile cu tracţiune convenţională.
Vehiculele sunt echipate cu lumini pentru viraje, transmisie automată Optidriver standard şi o frână de parcare electrică aplicată la oprirea motorului, împreună cu mai multe dispozitive pentru montarea caroseriei.
Mai mult, datorită calităţilor tehnice ale noii game Renault Trucks Construcţii, clienţii vor putea beneficia de o mai mare eficienţă a costurilor deoarece noile motoare Euro 6 livrează un nivel de neegalat până acum de performanţă şi un consum de combustibil mai mic decât al predecesorilor în varianta Euro 5. În plus, având o masă, gama C oferă o sarcină utilă remarcabilă, care poate ajunge până la 22,8 tone pentru un 8×4. Gama K oferă o masă brută a vehiculului de până la 50 tone şi o masă maximă autorizată de până la 120 de tone. Aceste vehicule au, de asemenea, mai multe opţiuni de dispozitive pentru simplificarea operaţiunilor de montare a caroseriei, permiţând o eficientizare de până la 20% a duratei, făcând ca timpul de livrare al vehiculului să fie mai scurt.
2 game de camioane
Gama de motorizări cuprinde motoare cu puteri cuprinse între 380 și 520 CP pentru familia de camioane K.
Gama C de camioane care este împărțită în două subsegmente. Primul, de camioane cu mase maxime admise cuprinse între 40 și 100 tone și cu variante de motorizări cuprinse între 380 și 520 CP. Al doilea, de camioane cu mase maxime admise între 18 și 44 de tone, are motorizări cuprinse între 250 și 320 de CP.