Daimler Truck, unul dintre cei mai mari producători de camioane din lume, a raportat luni o scădere de 5% a vânzărilor în al doilea trimestru, determinată de cererea mai mică de pe piața americană, scrie Reuters.
Compania a declarat că a vândut 106.715 camioane și autobuze în al doilea trimestru, comparativ cu 112.195 cu un an mai devreme. Vânzările Trucks North America au scăzut cu 20%, la 38.580 de unități în trimestru.
Daimler Trucks include următoarele mărci:
- Mercedes-Benz: Soluții personalizate pentru segmentele de camioane de sarcină medie și grea.
- Freightliner: Un producător de top de camioane heavy-duty din America de Nord, cunoscut pentru tehnologie avansată și eficiență.
- Western Star: Producător premium de camioane heavy-duty pentru aplicații speciale și transport pe distanțe lungi în America de Nord.
- FUSO: Unul dintre cei mai importanți producători de vehicule comerciale din Asia, cu camioane ușoare, medii și grele, precum și autobuze.
- BharatBenz: O marcă de succes a Daimler Truck special dezvoltată pentru piața indiană.
- RIZON: Noua marcă Daimler Truck care oferă camioane complet electrice în segmentul mediu de sarcini în America de Nord.