Tesla a emis o rechemare în service pentru 35 dintre noile sale camioane electrice Semi, deoarece este posibil ca frâna de parcare să nu se cupleze atunci când este acționată de către șofer, transmite CNN Business.
Tesla (TSLA) nu are cunoștință de accidente sau răniri pe care problema ar fi putut să le provoace.
Pericolul, cauzat de un modul de supapă care ar putea avea scurgeri de aer, este că autocamionul ar putea să se rostogolească dacă șoferul parchează camionul sau ia piciorul de pe frână crezând că frâna de parcare este activată.
Bendix, un furnizor de piese de schimb Tesla. a informat producătorul auto despre o posibilă problemă pe 13 februarie, potrivit documentelor postate pe site-ul Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi. Tesla a investigat problema și, în cele din urmă, a decis să depună o rechemare în service pentru 35 de camioane electrice de mari dimensiuni.
Tesla a livrat primele sale camioane Semi abia la sfârșitul anului trecut către PepsiCo, la cinci ani după ce camionul a fost prezentat pentru prima dată. Se pare că PepsiCo are 36 de camioane, dar Tesla nu a spus, în total, câte dintre camioane au fost produse sau livrate. Constructorul auto, care, în general, nu răspunde la solicitări din partea presei, nu a răspuns la un e-mail prin care a cerut mai multe informații despre camion. De asemenea, PepsiCo nu a răspuns imediat la o solicitare de informații despre flota sa de camioane Tesla Semi.
Au existat numeroase rapoarte despre camioane Tesla Semi care se pare că s-au defectat pe șosea. De asemenea, Tesla s-a confruntat cu o serie de alte rechemări în service, dintre care unele ar putea fi rezolvate printr-o simplă actualizare de software over-the-air, dar altele ar necesita lucrări mecanice la un centru de service.
Pe lângă faptul că este complet electric, Tesla Semi are, de asemenea, un design neobișnuit, în care șoferul stă în centrul cabinei și nu pe o parte. Tesla susține că poate parcurge 500 de mile cu o baterie complet încărcată.