HYVIA dezvăluie primele prototipuri pe bază de hidrogen

HYVIA dezvăluie Renault Master Van H2-TECH prototype și prototipul stației sale de reîncărcare. Aceste prototipuri reprezintă prima ilustrare concretă a ecosistemului complet și unic HYVIA, care include soluții de producție și distribuție a hirogenului, bazându-se pe o gamă de vehicule commerciale alimentate cu pile de combustibil.

“Sunt mândru să dezvăluim primele noastre prototipuri pe bază de hidrogen. HYVIA este despre soluții de mobilitate care utilizează hidrogenul pentru o ofertă personalizată catre clienții noștri, răspunzând provocărilor specifice acestui tip de mobilitate. HYVIA va putea să își desfășoare întregul ecosistem în teritorii și flote profesionale pentru o mobilitate fără carbon. HYVIA se mișcă rapid, reunind punctele forte și abilitățile a doi lideri: Renault Group & Plug Power.”

David Holderbach, CEO HYVIA

Prototipul Renault Master Van H2-TECH
Master Van H2-TECH oferă zero emisii de CO2* autonomie crescută și timp de încărcare redus și va răspunde nevoilor de business, clienților mari, flotelor și comunităților locale. Mobilitatea pe bază de hidrogen este deosebit de însemnată pentru vehiculele comerciale ușoare. Reprezintă soluția perfectă pentru a extinde autonomia pentru sarcini mari și utilizare intensivă.

Master Van H2-TECH este un Van de dimensiuni mari destinat transportului de bunuri de consum și coletelor, cu un volum de 12m3 și o autonomie de până la 500 km. Va fi disponibil din 2022. Utilitara este echipată cu o pilă de combustibil de 30kW, o baterie de 33kWh și un tanc de 6 kg de hidrogen (4 tancuri a câte 1,5 kg).

Fabricat în Franța:

    • Master Van este produs în Franța, la uzina Batilly.
    • Integrarea electrică și cu hydrogen este realizată de către PVI, o subsidiară a Renault Group în Gretz-Armainvilliers.
    • Motorul este produs la uzina din Cleon.
    • Pila de combustibil va fi asamblată la uzina Renault Flins până la finalul acestui an.
    • Tancurile de hydrogen vor fi furnizate în Franța de către Faurecia.

 

Prototipul Stației de reîncărcare cu Hidrogen

Stația de reîncărcare cu Hidrogen HYVIA, disponibilă cu 350 sau 700 bari, permite un timp de încărcare rapid: aprox 5 min, la fel de simplu ca în cazul unui vehicul termic, maximizând astfel disponbilitatea mașinii.

Modul de operare a stației este foarte simplu :

  • Hidrogenul furnizat va fi generat la fața locului, utilizând electroliza apei, sau va fi furnizat în vrac folosind remorci cu tuburi gazoase
  • Sistemul comprimă H2 în depozit, înainte de a-l distribui în vehicul atunci când este necesar.

    Totul este despre siguranță: sistemul nostru este conceput să respecte toate reglementările. Stațiile de reîncărcare cu Hidrogen vor fi disponibile pentru închiriere sau vânzare. Vor fi asamblate în Franța, la uzina Renault Flins până la finalul acestui an.

 

Un ecosistem complet și unic HYVIA

Aceste prototipuri sunt o primă ilustrare a ecosistemului HYVIA complet, incluzând producția de hidrogen verde (electrolizatoare) și distribuția acestuia (stații de alimentare cu hidrogen), o gamă de vehicule comerciale ușoare, alimentate cu pilă de combustibil (Van, șasiu cabină și Citybus), complementare vehiculelor cu baterie electrică.

Prototipurile ce urmează să fie lansate:

  • Master Chassis Cab H2-TECH: o autoutilitară mare cu un spațiu de încărcare și mai mare (19m3) și o autonomie de 250 km.
  • Master Citybus H2-TECH: un microbuz urban care poate transporta până la 15 pasageri, ideal pentru afaceri, municipalități și servicii publice locale, cu o autonomie de 300 km.

Related posts