DKV Mobility a publicat de curând raportul de responsabilitate corporativă care poate fi descărcat de pe website-ul companiei. Raportul acoperă domeniile de activitate din diferite zone: piață, mediu, angajați și societate, iar acesta a fost bazat pentru prima dată pe standardul internațional recunoscut GRI (Global Reporting Initiative). De asemenea, furnizorul de servicii de mobilitate pune accent pe sustenabilitate din punctul de vedere al strategiei și personalului.
Dezvoltarea celei mai mari rețele de puncte de încărcare electrice din Europa
Încă de la începuturile proiectului Charge4Europe – produsul asocierii dintre innogy și DKV – DKV Mobility a insistat în dezvoltarea celei mai mare rețele de stații pentru încărcarea mașinilor electrice și hibride. În acest moment, rețeaua de alimentare pentru vehiculele electrice deja este formată din 80.000 de puncte de încărcare și este preconizat că va ajunge la peste 120.000 până la sfârșitul lui 2020. În afară de punctele publice de încărcare, furnizorul de servicii pentru mobilitate oferă produse și servicii pentru facilitarea încărcării acasă (@home) și la serviciu (@work).
Accent puternic pe combustibili alternativi și digitalizare
DKV adaugă 5.000 de stații de alimentare în fiecare an, cu un accent puternic pus pe stațiile de alimentare multi-energy care nu oferă doar combustibili convenționali, dar și combustibili alternativi precum Gazul Petrolier Lichefiat. Totodată, compania se concentrează pe digitalizare: în iunie 2020, a fost lansat DKV LIVE, un sistem complet de telematică cu o platformă digitală puternică. Acesta este conceput să vină în ajutorul companiilor de transport pentru a reduce emisiile de CO2 prin conducerea eficientă din punctul de vedere al energiei, gestionarea economică a stocării și transparență deplină pe tot parcursul lanțului de aprovizionare prin serviciile Track&Trace și Estimated time of Arrival (ETA).