Stellantis și-a prezentat noua strategie pe segmentul de vehicule comerciale, cu noi modele lansate pe toate cele cinci mărci

Stellantis a demarat o veritabilă ofensivă de vehicule comarciale ușoare, pe toate cele șase branduri implicate, Citroen, Ram, Fiat, Opel, Peugeot și Vauxhall. Campania „Six brands, One Force” reunește noi modele pentru toate mărcile grupului internațional.

O gamă extrem de largă de modele comerciale, lansate sub cinci mărci cunoscute în Europa, cu țintă de electrificare în următorii ani, reprezintă esența strategiei Stellantis pe acest segment, pe care a fost investigat la data fuziunii între fostele PSA și FCA, de Comisia Europeană pentru posibilă concentrare economică. Așa cum constatau și oficialii europeni în 2020, Stellantis a adunat sub aceeași pălărie un număr mare de mărci cu impact major pe toate piețele din Europa.

Acum Stellantis nu face altceva decât să folosească această forță impresionantă, lansând nu mai puțin de 12 modele noi: Citroën Berlingo, Jumpy, Jumper, Noile Fiat Doblò, Scudo și Ducato, Opel/Vauxhall Combo, Vivaro și Movano, Peugeot Partner, Expert și Boxer, precum și Ram ProMaster EV.

„Această a doua generație de camionete cu emisii zero, în conformitate cu așteptările clienților și oferind autonomie sporită BEV, o ofertă suplimentară de fuel-cell, funcții ADAS, conectivitate completă și inovații precum „Electric Power Take Off”, va consolida și mai mult poziția de lider al furgonetelor BEV și în toate segmentele de furgonete”, a declarat Xavier Peugeot, Senior Vice President, Stellantis Commercial Vehicles Business Unit.

Pe segmentul electric, Stellantis a făcut un progres major, oferind mașini cu autonomii de până la 350 km cu baterii de 50 sau 75 kWh de energie, în segmentul compact, și de până la 420 km, cu o baterie de 110 kWh.

Related posts